26 Ocak 2010 Salı

ÖNsöz..

Tüm kitaplar bir önsözle başlar..
Hani kimimiz için kitabın en sıkıcı sürecidir,okunmadan geçilesi bölüm..
Kitap yenidir,heyecanla alınmıştır çünkü.Biran önce 'Bölüm 1' ve kitaba ani bir dalışın verecegi haz dururken.....Bana ne canım kimin emegi gecti diye sonsuuuuz teşekkürler...Kim kime vefa borcu ödüyor,ne için?!ya da kitabın hiç tanımadığımız ve yüksek ihtimalle de hiiiiç tanıyamayacağımız bi sürü insana ithafı..vs vs hiç mi hiç ilgilrndirmez bizi.biz yazılanlara bakalım hele bi hikayeye dalalım..
Kimi içinsezevktir,candır,okunmalıdır,okunulasıdır..
Herneyse işte..E malum ben de heyecanla başladım ya hani bi önü bi arkası,sağı solu olsun istedim işte=)
Bir ÖNsöz lazım göründü, 'adettendir. '
Okuyanların 'ÖNsöz atlayanlar'dan olmamasını dilemek kalıyor sanırım bana geriye..
görüsmek üzere!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder